onsdag 26 mars 2008

Snö yra.

Gizmo, Charlie, Keith har hittat den ända platsen utan snö.

Det ser ut som att de längtar in Ron, Keith, Charlie

Keith


Charlie



Ron

RON igen

Charlie

Keith och Ron

Längst fram Dregen och Ayla
bakom Amy och Diva

Keith
Ron, Keith och Charlie på vär ur bild.
Jaha då har vi blivit inne snöade.
Eller kanske inte riktigt. I morse lyckades Niklas precis ta sig hem och envis som man är ville jag i väg till jobbet. Men jag kom ganska snabbt fram till att jag skulle inte klara att ratta bilen till Tomelilla. Niklas fick ställ upp och köra. Efter många om och men kom vi till Tomelilla. Vid staionen där Emmas buss till Ystad skulle av gå var det mycket snö och långt om länge kom bussen. Vienades om att Emma skulle åka för hon kunde ju i värsta fall bli Ystad hos en kompis eller åka till Alex i Skuruo där det inte alls är så mycket snö. Jag rinde mitt jobb och fick reda på att flickan som jag är assisten till inte skulle komma idag. Efter som snön fortsatte att vräka ner tog jag ett snabt beslut om att jag skulle åka med niklas hem igen för vem vet om jag skulle komma till baka.
Nu med facit i hand så skulle jag nog komma hem för det har slutat snöa. Men det kändes inte så i morse men i och försej vår väg är inte plogad och det var ju den som var jobbigast att köra på.

kram Ulrika

Inga kommentarer: