söndag 16 mars 2008

Malmö INT

Jaha då är det söndag kväll igen,vart tog helgen vägen suck. Tur att det bara är tre arbets dagar i nästa vecka.
I Lördags åkte jag och Niklas in till Malmö för att kolla på Klein spitzarna tyvärr var det bara 7 hundar och inga ck delades ut. Hadde hoppats på lite högre standard och lite fler hundar. Synd men i fortsättningen kommer Gizmo att ha ålderna inne så då kommer det att finnas en snygg hund i alla fall. "Ler" Oooops nu glömde jag ju att Gizmos halv systrar Gina och Felicia var där och Felicia blev ju BIR valp med ´HP det var ju kul Grattis Grattis till Felicia.

Väl hemma igen tog jag en eftermidags lur för valparna hadde väckt mig 5 på morgonen och på kvällen var det ju dags för melodifestivalen hemma hos mina föräldrar. God middag fick vi som vanligt och gott sälskap. Min bror med familj var också hemma. Nä vi komm hem lagom till att valparna var super pigga igen så det tog tid innan jag kom i säng, sen vakna jag 5 igen på morgonen av ett gäng pigga och leksugan valpar.
Söndagen till bringade jag i Malmö tillsamans med Johanna. Vi åkte in med Ronja och Amy.

Ronja vann sin kalss fick CK Jippi så kul. Amy fick mycket orättvist en 2:a läs kritiken under Resultat och Grattis på hemsidan.
I bästa tik klassen var Ronja trött och orkonccentresarad men lyckades bli reserv.

På efter midagen följde jag Den Där Dollys A-kulls debut i wachtell ringen. Ett Hp blev det till en av valparna och lovande Kritiker på alla.
Lycka till i fortsättningen med dem.

Nu är jag trött skall gör kvälls syslorna med hundarna sen knyter jag mig om det är ok för valparna.
Kram Ulrika

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Klapperskan,

Det gick som väntat, tintin var inte fönad och jag hade inte duschat med andra ord vi åkte ut fortare än kvickt.

Trevlig sida du har föresten

Mvh
Anders med Tintin