måndag 4 februari 2008

Inga valpar i sikte

Nu är det måndag och Kl är 09:10 och allt är lungt. Jag är på jobbet och Niklas har tagit över vakandet över Diva. Jag skall bara jobba lite nu på förmiddagen i morgon är jag fri så nu hoppas vi att valparna vill komma innan Onsdag morgon då jag måste jobba några timmar igen för att sen vara fri på Torsdag.
Diva gör verkligen detta till en minesvärd förlosning, Tydligen har hon stora reaktioner på allt. Hon tyckte ju det var väldigt jobbigt när hon fick Elvira och ville inte riktigt kännas vid henne i början. För hoppnings vis vet hon lite bättre denna gången. Tack föra alla mail och lyckönskningar.
Diva behöver alla tummar som kan hållas. Ni som undrar varför jag är online på MSN och inte svarar är för att jag har direktkontakt med Divas uppfödare Mia som är guld värd när inte allt går som det skall. Jag orkar inte prata med andra just nu man gar liksom i dvala. Mia har mycket större erfaren het an mig och har en enorm kunskap som är få förunnat.
TUSEN TACK FÖR ATT DU FINNS OCH ALLTID STALLER UPP MIA.
Nu skall jag jobba lite till och sen skall jag kora hem och byta av Niklas.
Sova lite mellan varven. Jag uppdaterar sa fort jag kan.
Kram Ulrika
PS De tre sista bokstaverna i alfabetet funkar inte om ni undrar over stavningen som det i och for sig alltid ar lite si och sa med. DS

1 kommentar:

Kakan sa...

Vi tänker på er hela tiden och hoppas såklart att allt går bra för Diva. Kikar in på bloggen så ofta vi kan.
Kram från Kerstin o Karin