fredag 8 februari 2008

Glöden tog slut...

Fisen nyfödd.
...för Fisen vid ca 16:30. Vi sörjer honom men det var nog inte riktigt meningen att han skulle få vara med oss. Jag är säker på att han hadde blivit en under bar hund och han kämpade så väl men tillsist gav han upp.

Några har undrat över namnet och givet vis skulle han inte heta Fisen för evigt. men han skulle liksom heta något på F och när han föddes så kom han först efter nästan ingen värk alls fes Diva och då kom Fisen.

Sov gott lille vän

Matte

3 kommentarer:

Mara sa...

Så tråkigt att han inte orkade mera, det lilla livet :-(
Det var mycket strul och svårigheter som ni fick, jag hoppas att det lättar o att alla mår bättre snart, både bebbingar o mamma. Det är ett styvt jobb att mata varannan timme?

Mår Diva bättre nu? Har hon fått mera mjölk, har hört att den kan komma tillbaks?
Jag tänker på er alla. Tack för de fina bilderna :-)
//Kram Marie

Cool Lines sa...

Har följt din blogg hela veckan men har inte kunnat skriva kommentarer pga ingen åtkomst till dator. Vilken resa du går igenom här med din från början tjusiga "hockeyfemma" med så många killar. Synd om den lille Fisen. Nu hålls tummar och tår för att det går bra för alla andra och mamma Diva och självklart för dig och övriga som hjälper till med matning och nattvak.
Hälsningar Ann, Västerås

Ullsåsas blogg sa...

Tusen tack för era värmande ord. Jag säger som Mia sa till mig Fisen var redan på väg till himelen när han inte ville suga.
Kram Ulrika