måndag 4 februari 2008

Fint väder

När jag körde hem från jobbet och solen sken som bäst bestämde jag mig för att om allt var ok Med Diva skulle jag ta ut de andra hundarna på en längre promenad. Jag tänkte även ta ut lite kampleksaker i trädgården som de kunde leka med en stund.
Men först tog jag ut Diva. Hon hittade leksakrna som jag redan lagt ut i trädgården och gissa om hon var sugen på dem. Igenteligen så skulle hon kanske inte men vem har hjärta att stå emot de ögonen.

Efter en väldigt kort kamp med mig lätt jag henne vinna och

då blev hon så här glad.
Sen var det de andras tur.


Ayla är väldig tålmodig med Gizmo och låter honom kampa med henne ett tag.


Dregen kampar med mamma Amy

Ayla har vunnit kampen om knuten

Gizmo är också med och busar.


Dregen busar med Mormor Ayla.

Inga kommentarer: