söndag 19 april 2009

Händelserik helg.

I Fredags åkte jag till Kennel Dagsljus. Där fick jag gosa med Gizmos underbara valpar. Den lilla Brune hanen är ju helt klart min favorit han skall dock åka hela vägen till Australien. Men vi hoppas att vi får följa honom där. De andra valparna är förstås också juvliga.

Tack Lars-Olof och Ewa för kost och logi.

På Lördagen körde Ewa och jag till Osby för att Dregen och Daphne skulle göra sina MH.

De gjorde bra i från sig båda två utan kvarstående rädslor och med tvåa på skottet båda.

När jag kom hem fick jag telefon samtal från Ann, Tristans matte.

Hon berättade att Tristan (Ullsåsas Svartas Blipp) hadde tävlat Lydnasklass 1 och fått 174,5päng. Desutom hadde han blivit extriörbeskriven och kan nu titulera sig KORAD.

Tristan är Aylas tredje avkomma som är KORAD.

Lilla Inez har haft besök av sin nya familj.

Söta Hilda.

Som grädde på moset fick jag några Bilder på Ullsåsas Hubba Bubba "Hilda".
Kram från en stolt Uppfödarre.

2 kommentarer:

Coolmix sa...

JAG FÅR GRATULERA! FANTASTISKT ROLIGT.
MÅNGA KRAMAR KARIN

Mara sa...

Gtattis till alla fina resultat :-)
//Kram Marie