torsdag 9 april 2009

GLAD PÅSK

Hej på er alla.
Min kamera vill inte som jag vill där av inga bilder på valparna. De mår väldigt bra och jag ser riktigt hur de växer så det knakar. I går var jag ledig hela dagen och då passade jag på att avmaska dem, klippa deras klor och så fick de smaka mat för första gången.
Maten var ingen vidare tyckte de men redan nu på morgonen så smaskade de i sig en hel del.
De börjar vilja utforska värden utan för valp lådan så nu helgen skall de få flytta till en större valp hage.
Vi får även besök av två valp sugna familjer i helgen det skall bli kul att träffa dem.

Vi vill Gratulera Ullsåsas Fenomenal RON till HD A och AD ua samt ÖGA UA. Två asv tre är klara.

Min egen hemsida ligger lite efter pga att jag lagt allt mitt krut på SKMK´s hemsida dvs Svenska Klein och Mittelspitzklubbens hemsida.
Titta gärna in på den www.svenska-klein-mittelspitz.se

Ha en Riktigt Glad Påsk.
Kram Ulrika

1 kommentar:

Thina sa...

Så roligt att det går bra med valparna!!! Och så roligt att det var så bra resultat på de två röntgade hundarna!!!
Stor GLAD PÅSK kram till er alla från Gandalf med familj