torsdag 27 november 2008

Ögonlysning.

Oj vad tiden går och så lite jag hinner med.'

Det är fullt upp varje dag och vi lägger mycket tid på valparna.

Jag hinner inte med uppdateringarna som jag vill men jag tycker det är viktigare att

jag lägger all tid jag kan på valparna det är ju inte så långtid innan de skall börja åka nu.

I dag är det dags för ögonlysning av G-kullen så håll tummarna.

Jag kommer antagligen att var nära döden innan vi går in och om det inte går bra så vet

jag inte vad jag gör. Det är fruktans värt jobbigt.

Så håll tummarna vi går in i undersöknings rummet kl 16:30.

Vid 17:30 är det ok att ringa mig för att höra hur det gått.
0709-649497

Kram Ulrika

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas allt går fint. Jag är helnöjd med mina agenters ögonresultat:-)
Ann m duktig mamma Loka

Anonym sa...

Ville bara göra dig uppmärksam om att hemsidan fungerar dåligt.många av bilderna på g kullen går knappt och se och sidorna krånglar väldigt.