måndag 26 april 2010

Ayla

Även Ayla har nu flytatt det kändes också jobbigt men jag fick hela helgen i hop med henne. Som vi har myst. Ayla har flyttat till mina vänner Rosa och Christian.
Nu är jag glad att allt är över mitt hjärta hadde inte orkat mer. Jag håller tummarna för att allt går bra och önskar Amy, Diva och Ayla lycka till i sina nya hem. Att de kommer att förgylla sina nya ägares vardag är jag helt säker på.

Ni fins alltid i mitt hjärta och ni förblir alltid mina små älsklingar. Glömer er aldrig. FÖRLÅT.
Kram från Matte.

3 kommentarer:

Mara sa...

Åh, jag blir aldeles tårögd...jag känner verkligen med dig, det är svårt.
Jag hoppas och tror att det kommer något bra till dig ur dettta?
Roligt att läsa att ni alla trivs bra i lägenheten
//Kramar från Hilda och Marie

Linda Wiksten sa...

Det är hårt och tungt. Separera från sin livskamrat och sedan alla sina älskade hundar. Förstår du har sorg över mycket.

Många kramar
Linda

Thina sa...

Usch så jobbigt för dig!! Jag fick också tårar i ögonen!
Ibland tar ju livet vändningar som man inte är beredd på eller kan göra något åt!
Du har ju nu försökt att göra det bästa du kan av det hela och det låter ju som om de ska få det sååå bra!!
Jag önskar dem all lycka till!!
Och detsamma till dig också! Efter vintern kommer det alltid en vår!! :-)