lördag 23 januari 2010

ögonlysning.

Då var den pärsen över. Alltid lika jobbigt. Men denna gången blev jag jätte nöjd då alla valparan hadde lindrig crd.
Jag är så glad för att jag bestämde mig för att ge Diva denna chansen och för att jag inte gav upp i letandet efter hane. Jag vägrade att ta sänka riban trots att jag fick nej på många ställe.
Stort tack till Ewa på Dagsljus kennel och Wanda på Dantos kennel för att jag fick låna er Yumi till Diva. Jag är så nöjd med valparna som jag vet kommer att gå långt. Nu skall jag bara försöka hitta någon som också förstår det och vill köpa dem. Det verkar dock lite knivigt.
Men jag behåller dem gärna ett tag till för de är så underbara.
Kram från en stolt Ulrika
PS skall försöka få lite nya bilder på dem i helgen.DS

2 kommentarer:

Mara sa...

Grattis till ett bra ögonresultat :-)
Hoppas att sötnosarna snart får nya hem?
/Kram Marie o Hilda

Kakan o Lassie sa...

Grattis till de fina ögonen. Mamma Diva är ju en kanonhund, fantastiskt MH med hög boldness-faktor, och dessutom snygg. Vem vill inte ha en sådan mor till sina valpar?! Klart du hittar valpköpare, det här är en chans att få en kanoncollie ju!