söndag 31 augusti 2008

Trevlig träff på klubben.

Lördags kvällen den 30/8 tillbringade jag och hundarna med

Johanna, Tilda och Ronja samt fam Beackstöm med Elton, Daphne, Charlie och lilla Rosette.

Vi började med en lång härlig promenad i skogen där hundarna kunde sprinag lösa och leka.

Efteråt stannade vi på appellplanen och tränade bla Agiliety och lydnad. Vi hjälptes åt och hadde väldigt trevligt.

Jätte kul var det att se Hannes och Daphne jobba ihop. Fortsätt så ni är jätte duktiga.

Sanna och Tilde mina små handlers provade på agility med Diva och Ayla och det såg ut som om de var blivande Agility stjärnor också.

Magnus och Elton som jag redan vet är ett bra team tränade på bra.

Hampus tog på sig rollen att hålla Rosette sälskap. Det gjorde du bra men nästa gång får vi ge dig en mer anvars fylld roll kanske med Charlie.

Johanna och Ronja tränade Agility och lydnad. Även Tilda fick ett lydnands pass. Hon är ju parad och fick därför låta bli Agilityn.

Jag själv försökte hjälpa till lite här och där samtidigt som jag skulle träna mina egne hundar och hålla i kameran. Därför blev alltiop lite hackat och malet. Men håll till goda med bilderna som följer.

Mycket bus blev det på promenaden.


Gismo och Amy väntar på sin tur. Amy fick inte alls jobba i dag då jag tyckte det var till räckligt med promenaden för hennes del efter som hon förhoppnings vis är dräktig och dess utom mått lite illa.

Elton med full fart på Agility banan.


Daphne har fin kontakt med husse.



Mor (Tilda) och dottern (Ronja)

Hannes tränar inkallnig med Charlie.

Tilde och Ayla på agility banan.

Sanna och Diva på Agility banan.

Hampus håller Rosette sälskap här också Elton.

Dregen väntar på sin tur.


I dag söndag var jag och Johanna på utställning i Skurup med Ronja.
Det gick inget vidare hon fick sin först 2:a.
Diva var också med och njöt av att få rå om matte aldeles själv.
Ha det gott
Ulrika

1 kommentar:

Mara sa...

Så roligt att få se de fina bilderna :-)
Hundarna ser alla så glada ut. Roligt att du skriver igen, jag tycker om att läsa din blogg